Рецензенти
Захвалност рецензентима
Редакција жели да ода признање следећим рецензентима за њихов ефикасан рад и подршку у рецензирању чланака за часопис Методичка теорија и пракса. Без професионалног односа рецензената било би немогуће одржати постављене стандарде нашег научног часописа.
* Одлуком Владе РС о промени назива Учитељског факултета Универзитета у Београду (Службени галасник РС бр 127/2022) назив факултета је промењен у нови – “Универзитет у Београду – Факултет за образовање учитеља и васпитача”
Рецензенти часописа Методичка теорије и пракса:
Невена Буђевац, Ванредни професор, Универзитет у Београду, Факултет за образовање учитеља и васпитача, Београд, Србија
Тањић Вантић, Редовни професор, Универзитет у Тузли, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, Босна и Херцеговина
Данијела Василијевић, Редовни професор, Универзитет у Крагујевцу, Педагошки факултет у Ужицу, Србија
Слађана Видосављевић, Ванредни професор, Универзитет у Приштини са привременим седиштем у Косовској Митровици, Учитељски факултет, Лепосавић, Србија
Ана Вујовић, Редовни професор, Универзитет у Београду, Факултет за образовање учитеља и васпитача, Београд, Србија
Емина Вукашиновић-Копас, Ванредни професор, Универзитет у Крагујевцу, Факултет педагошких наука, Јагодина, Србија
Ненад Вуловић, Ванредни професор, Универзитет у Крагујевцу, Факултет педагошких наука, Јагодина, Србија
Жељко Вучковић, Редовни професор, Универзитет у Новом Саду, Педагошки факултет, Сомбор, Србија
Сунчица Денић, Редовни професор, Универзитет у Нишу, Педагошки факултет, Врање, Србија
Маја Димитријевић, Доцент, Универзитет у Крагујевцу, Факултет педагошких наука, Јагодина, Србија
Предраг Живковић, Ванредни професор, Универзитет у Крагујевцу, Факултет педагошких наука, Јагодина, Србија
Весна Здравковић, Ванредни професор, Универзитет у Нишу, Педагошки факултет, Врање, Србија
Вучина Зорић, Редовни професор, Универзитет Црне Горе, Филозофски факултет, Никшић, Црна Гора
Мирсада Зукорлић, Ванредни пропфесор, Универзитет у Београду, Факултет за образовање учитеља и васпитача, Београд, Србија
Деан Илиев, Редовни професор, Универзитет „Св. Климент Охридски“, Педагошки факултет у Битољу, Македонија
Виолета Јовановић, Редовни професор, Универзитет у Крагујевцу, Факултет педагошких наука, Србија
Габријела Келемен, Редовни професор, Универзитет “Аурел Влајку“ у Араду, Факултет за образовање, психологију и социјални рад, Румунија
Роман Кухар, Редовни професор, Универзитет у Љубљани, Филозофски факултет, Словенија
Нела Малиновић Јовановић, Ванредни професор, Универзитет у Нишу, Педагошки факултет, Врање, Србија
Марко Мархал, Редовни професор, Универзитет у Марибору, Педагошки факултет, Словенија
Живорад Марковић, Редовни професор, Универзитет у Крагујевцу, Факултет педагошких наука, Јагодина, Србија
Живорад Миленовић, Редовни професор, Универзитет у Приштини са привременим седиштем у Косовској Митровици, Учитељски факултет, Лепосавић, Србија
Александра Милетић, Ванредни професор, Универзитет уметности у Београду, Факултет музичке уметности, Србија
Синиша Минић, Редовни професор, Универзитет у Приштини са привременим седиштем у Косовској Митровици, Учитељски факултет, Лепосавић, Србија
Весна Минић, Редовни професор, Универзитет у Приштини са привременим седиштем у Косовској Митровици, Учитељски факултет, Лепосавић, Србија
Александра Михаиловић, Ванредни професор, Универзитет у Крагујевцу, Факултет педагошких наука у Јагодини, Србија
Јелена Младеновић, Доцент, Универзитет у Крагујевцу, Факултет педагошких наука у Јагодини, Србија
Зона Мркаљ, Редовни професор, Универзитет у Београду, Филолошки факултет, Београд, Србија
Синиша Опић, Редовни професор, Свеучилиште у Загребу, Учитељски факултет, Хрватска
Слободан Павловић, Ванредни професор, Универзитет у Крагујевцу, Педагошки факултет у Ужицу, Србија
Јелена Петровић, Ванредни професор, Универзитет одбране, Војна академија, Београд, Србија
Јуриј Планиншец, Редовни професор, Универзитет у Марибору, Словенија
Иван Прскало, Редовни професор, Свеучилиште у Загребу, Учитељски факултет, Хрватска
Бранка Радуловић, Научни сарадник, Универзитет у Новом Саду, Природно-математички факултет, Департман за физику, Србија
Душан Ристановић, Ванредни професор, Универзитет у Крагујевцу, Факултет педагошких наука у Јагодини, Србија
Марко Слапар, Редовни професор, Универзитет у Љубљани, Педагошки факултет, Словенија
Јелена Спасић, Ванредни пропфесор, Универзитет у Крагујевцу, Факултет педагошких наука, Србија
Велибор Срдић, Редовни професор, Универзитет у Бања Луци, Факултет спортских наука, Република Српска
Драгана Станојевић, Редовни професор, Универзитет у Нишу, Педагошки факултет, Врање, Србија
Далибор Стевић, Редовни професор, Универзитет у Источном Сарајеву, Педагошки факултет у Бијељини, Република Српска
Александар Стојадиновић, Доцент, Универзитет у Нишу, Педагошки факултет у Врању, Србија
Буба Стојановић, Редовни професор, Универзитет у Нишу, Педагошки факултет, Врање, Србија
Александар Тадић, Ванредни професор, Универзитет у Београду, Филозофски факултет, Београд, Србија