број 2. 2024, Vol 27

01. PUPILS’ PERCEPTION OF THE EDUCATIONAL ROLE OF EXCURSIONS IN GEOGRAPHY TEACHING

Jovana B. Vuletić
Slađana D. Anđelković

 

02. OБРАЗОВНИ РОБОТИ У ФУНКЦИЈИ РАЗВОЈА АЛГОРИТАМСКОГ РАЗМИШЉАЊА ПРЕДШКОЛСКЕ ДЕЦЕ

Софија М. Матовић
Мирослава Р. Ристић

 

03. МИШЉЕЊА И УТИСЦИ РОДИТЕЉА О УЧЕШЋУ У РЕАЛИЗОВАНОЈ РАДИОНИЦИ ИГРОМ КРОЗ НАУКУ

Андријана Ж. Милетић
Недељко М. Милановић

 

04. УВОЂЕЊЕ ПОЈМА БРОЈА У НАСТАВИ ГРАМАТИКЕ И ПРАВОПИСА

Ива Р. Медојевић

 

05. УЛОГА АМЕРИЧКОГ КУТКА У УНАПРЕЂЕЊУ ЗНАЊА ЕНГЛЕСКОГ КАО СТРАНОГ ЈЕЗИКА КОД ОДРАСЛИХ

Душан Б. Ивановић

 

06. ПОРТРЕТИ ДЕЦЕ У ПОЕЗИЈИ ЈОВАНА ЈОВАНОВИЋА ЗМАЈА И ПОЕМАМА АЛЕКСАНДРА ВУЧА

Ана И. Бисерко

 

07. МОГУЋНОСТИ ИНТЕГРАЦИЈЕ НАСТАВЕ ПРИРОДЕ И ДРУШТВА И НАСТАВЕ ЕНГЛЕСКОГ ЈЕЗИКА КРОЗ САДРЖАЈЕ О ПРИРОДНИМ ФЕНОМЕНИМА

Јелена М. Петрић

 

08. ТЕОРИЈА И ПРАКСА ПЕДАГОШКЕ ДИЈАГНОСТИКЕ
Борислав Д. Станојловић (2017): Основи педагошке дијагностике. Београд: Школска књига, 9. изд., 256 стр.

Слађана В. Шарчевић